درباره ما
شرکت پیشگامان علم و فناوریهای عصر تدبیر به شماره ثبت 42407 و شناسه ملی 14005820205 در سال 1395 در شهر تبریز به ثبت رسید ماموریت این شرکت ارائه خدمات مدیریت فناوری ، خدمات تجاری ساز ی ، خدمات عارضه یابی و خدمات مالکیت فکری است.
نبود افراد تخصصی در این حوزه در کشور و
جدید بودن مباحث مرتبط با فناوری ، از همان ابتدا مدیران شرکت را بر آن داشته تا
با آموزش و به کارگیری نیروهای متخصص داخلی و خارجی خلاء موجود را پوشش داده و
بتوانند نقش موثری را در این حوزه ایفا نمایند.
پیشگامان از شرکتهای تابعه سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر در گروه آموزش،پژوهش و فناوری است.

کارگزار احراز صلاحیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه احراز صلاحیت شرکتهای دانش بنیان می باشد . * شرکت در این حوزه مشاوره ندارد*
کارگزار تجاری سازی پارک علم و فناوری
پیشگامان علم و فناوریهای عصر تدبیر کارگزار تجاری سازی محصولات شرکتهای فناور پارک علم و فناوری و مراکز رشد اقماری است.
کارگزار دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره جنوبی
پیشگامان علم و فناوریهای عصر تدبیر پس از طی دوره های لازم در ایران و کره جنوبی به عنوان کارگزار دفتر انتقال فناوری ایران و کره جنوبی فعالیت می نماید..
کارگزار باشگاه صنعت و دانشگاه منطقه آزاد ارس
پیشگامان علم و فناوریهای عصر تدبیر کارگزار باشگاه صنعت و دانشگاه سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس می باشد دانشگاه های شمالغرب کشور در این باشگاه عضویت دارند.
کارگزار فن بازار شرکت شهرک های صنعتی
پیشگامان علم و فناوریهای عصر تدبیر در کارنامه خود کارگزاری فن بازار شرکت شهرک های صنعتی در استان آذربایجان شرقی را به مدت شش سال پیاپی دارد.
کارگزار ارزیابی شرکتهای فناور
پیشگامان علم و فناوریهای عصر تدبیر کارگزار ارزیابی شرکتهای فناور پارک علم و فناوری و مراکز رشد اقماری است.
کارگزار ارتباط صنعت و دانشگاه
پیشگامان علم و فناوریهای عصر تدبیر کارگزار دانشگاه های استان در حوزه ارتباط با صنعت و رفع نیازهای فناورانه می باشد.
مطالعات و تحقیقات بازار
تحقیقات بازاریابی میتواند برای یک کسب وکار مشخص کند که چه محصولات یا خدمات جدیدی ممکن است سودآور باشند و برای محصولات و خدماتی که در حال حاضر در دسترس هستند، مشخص میکند که آیا آنها توقعات و نیازهای مشتریان را برآورده میسازند یا خیر .
بازاریابی و فروش محصول
با توسعه تکنولوژی های نوین، خدمات بازاریابی نیز کاملا دگرگون شده و استفاده از تمامی ظرفیت های بازاریابی نوین نیازمند طرح و برنامه هوشمند بازار است. شما در تعامل با شرکت های بازاریابی موفق و خلاق به اهدافی که تصور فکر کردن به آنها را نداشتید در برنامه کسب و کارتان نهادینه خواهید نمود.
بیشتر بدانیدخدمات شناسائی نیاز فناورانه
نیاز فناورانه به این معنی است که نیاز های واحد های صنعتی در هریک از زمینه های تکنولوژی های جدید یا فرایند های جدید در بروز پدید آوری محصول یا قطعه یا نیاز های مربوط به تغییر مکانیزم عملکرد دستگاهها به منظور بهبود عملکرد و ... با در نظرگرفتن معیار های کیفی و اقتصادی ، در ابتدا شناسایی و متعاقب آن مستند سازی و به مراجع علمی دانشگاهی ویا تامین کننده اعلام و در جهت رفع آن اقدام گردد.
خدمات رفع نیاز فناورانه
متخصصان ما از میان فناوری ها و شرکت های فناور و دانش بنیان موجود در کشور، مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی داخلی و خارجی، از طریق ارائه مشاوره و یا انتقال فناوری از منابع داخلی مذکور و یا منابع خارجی در دسترس، به رفع نیازهای فناورانه صنایع می پردازند.

خدمات انتقال فناوری
انتقال فناوری یکی از روشهای مهم دستیابی به فناوری های نوین خصوصا برای
کشورهای در حال توسعه مانند ایران میباشد. این روش عمدتا در خصوص فناوری هایی
پیشنهاد می شود که هزینه و زمان لازم برای تحقیق و توسعه آنها بالاست و همچنین
امکان انتقال آن از خارج از سازمان وجود دارد.

تدوین استراتژی و ره نگاشت فناوری
از ابزارهای آیندهنگاری، رهنگاشت فنآوری است که مسیر رفتن از وضعیت کنونی به مقصد را ترسیم نموده و سرمایهگذاری را با اهداف همراستا می کند.
خدمات ارزیابی عملکرد
سیستم ارزیابی عملکرد، فرآیندی است که به وسیله آن یک مدیر رفتارهای کاری
نیروی انسانی را از طریق سنجش و مقایسه آنها با معیارهای از پیش تنظیم شده ارزیابی
می کند و نتایج حاصله را ثبت می نماید و آنها را به اطلاع نیروی انسانی مجموعه می
رساند.

خدمات ارزیابی سیستمی
استفاده از نرم افزارها و مدل های تصمیم گیری با کمک متخصصین می تواند نگاه
سیستمی مناسب تری را به فعالیت یا کسب و کار فناورانه ارائه داده و آینده بهتری را
ترسیم نماید.

خدمات ارزیابی بازار
در ارزیابی ها و امکان سنجی یک پروژه بررسی عوامل بازار و سیستم بازار بعنوان یکی از مهمترین عوامل ایجاد کسب و کار باید مورد مطالعه و مستندسازی قرار بگیرد.
فرآیند عارضهیابی نظام مدیریت استراتژیک با رویکرد سنجش میزان بلوغ سازمان در چینش راهبردها و کیفیت اطلاعات مورد در تدوین نظام راهبردی و میزان مشارکت مدیران و کارشناسان سازمانها صورت میپذیرد. به عبارت دیگر، در این فرآیند با استفاده از ابزارهای سنجش تخصصی، سعی می نماید، تا اقدامات انجام شده در راستای هدفهای متعالی و ارزشمند سازمان را اندازه گیری کند و قابلیت تشخیص صحیح و علمی مشکلات و مسائل سازمانی و توانمندی کارشناسی راه حل یابی مسائل فراروی، در درون شرکت و بدنه مدیریت و کارشناسی شرکت متقاضی نهادینه شود و با این کار تصویر درست، جامع و قابل اعتماد از وضعیت موجود نظام مدیریت استراتژیک سازمان و چگونگی تغییر و تحول را فراهم می آورد.
یکی از ابزارهای عارضهیابی و تحلیل عملکرد بنگاه اقتصادی، مقایسه است. در این روش، شاخصهای عملکردی بنگاه را با همان شاخصها از سایر شرکتهایی که فعالیت مشابه دارند مقایسه میشود. مقایسه شاخص های عملکردی به خوبی می تواند وضعیت رقابتی بنگاه را نمایش دهد و جایگاه آن را در میان سایرین تبیین می کند. همچنین با این کار، فاصله نتایج عملکرد بنگاه با سایرین مشخص میشود که برای تنظیم برنامههای راهبردی بنگاه بسیار مفید است. این خدمت در برنامه عارضهیابی شرکت های بزرگ گنجانده شده است. هر شرکت میتواند از بین ۹ گزارش مقایسهای ذیل، دو گزارش را انتخاب کند. تعداد گزارشهای بیشتر مشمول هزینه ۱ میلیون تومانی می باشد.
بازاریابی فرایند ارائه محصول/خدمت صحیح با قیمتگذاری
صحیح با ارائه پیامی درست در مکانی مناسب است. این موضوع بسیار فراتر از تبلیغات
بوده و شامل روابط عمومی، توزیع، کارکنان، فروش و حتی بخشهایی از توسعه و محصول و
شیوه تولید و بستهبندی میباشد. داشتن سیستم مطالعه بازار کارآمد، شرط حیات هر
بنگاه اقتصادی می باشد. همواره لازم است که شناخت از بازار و مشتریان پا به پای
شرکت رشد کرده و در پیشانی
توسعه کسب و کار باشد
برگزاری نمایشگاه، رویداد و سمینار تخصص ماست.
با ما تماس بگیرید.